در مرحله اول تمامی سفارشات ثبت شده به صورت دقیق چک می شود و پس از آن ارسال میشود .
در صورتی که کالای ارسال شده برای مشتریان با سفارش ثبت شده در وب سایت کیش کالا تاج مغایرت داشته باشد، مشتری می تواند تا حداکثر 48 ساعت موضوع را از طریق راه های ارتباطی به پشتیبان اطلاع دهد؛ در صورتی که مغایرت ایجاد شده تایید شود، وب سایت کیش کالا تاج نسبت به تعویض کالا اقدامات لازم را انجام داده و هزینه ارسال کالا را بر عهده دارد.
هر گونه جای زدگی یا آسیب بر روی سفارشات به طوری که منجر به تغییرات جدی در ظاهر و کارکرد وسایل شود ، بعد از تایید پشتیبان تعویض می شود.
در صورتی که از کالای خود استفاده کنید و لک یا خراشی روی کالا ایجاد شود، کالای مورد نظر قابل تعویض نبوده و هزینه ارسال و پست بر عهده خود مشتری است.
کالاهایی از جمله لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لباس کودکان و لباس زیر به دلیل مسائل سلامتی و بهداشتی قابل تعویض نیستند.
مشتریان عزیز تا سقف 48 ساعت پس از تحویل کالا می توانند سفارشات خود را در صورت تایید پشتیبانی تعویض کنند؛ پس از تسویه در صورت وجود مبلغ اضافه، مابه التفاوت آن برای مشتری ارسال می شود.
در صورتی که قصد دارید کالای موردنظر خود را تعویض کنید، میبایست ابتدا کالا را در جعبه مخصوص گذاشته و فیش پستی را به همراه یک برگه که دلیل استرداد در آن ذکر شده ارسال نمایید.
برای ارتباط با پشتیبان سایت می توانید همه روزه در ساعت کاری از ساعت 9 صبح تا 17 عصر با شماره 09905806710 تماس حاصل فرمایید.
تمامی سفارشات ثبت شده و خرید های انجام شده همه روزه به جز ایام تعطیل از طریق پست پیشتاز برای مشتریان ارسال می شود.
سفارشات مشتریان عزیز ساکن شهر شاهرود طی 24 الی 48 ساعت ارسال می شود.
سایر شهر ها پس از 3 الی 5 روز کاری سفارشات به دست مشتریان می رسد.
شما می توانید به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته سفارشات خود را به ثبت برسانید.
در صورتی که مشتریان سفارش خود را به ثبت رسانده و موجودی محصصول در فروشگاه کیش کالا تاج به اتمام برسد،وجه دریافتی نزد فروشگاه کیش کالا تاج محفوظ می ماند.
در زمان ثبت سفارش دقت لازم را در وارد کردن آدرس و شماره تلفن خود داشته باشید؛ چرا که در صورت وارد کردن اطلاعات نادرست پیگیری سفارشات با مشکل جدی روبه رو خواهد بود.